Renowacja makiet z SDQ part. II

W ostatnim czasie udało mi się skończyć dwie kolejne makiety, które zabrałem do renowacji z SDQ. Jedna z makiet kiedyś była niewielkim wzgórzem cmentarnym, a druga to mniejszy z budynków z oryginalnego dodatku GW pt. "Blood on the streets".
 
Cmentarz w czasach świetności prezentował się w sposób następujący:
 
alt
 
Jednak na skutek ostrego użytkowania w klubowych realiach jak i dość mizernego wykonania widoczne na powyższym obrazku nagrobki, płotek i cała reszta zwyczajnie odpadły.
Pamiętam, że jak robiliśmy z Kapitanem Hakiem porządki w klubowej szafie i wybierałem makiety do przeróbek, Tomek dorzucił mi do pudełka ten cmentarz, chociaż byłem za jego utylizacją w najbliższym śmietniku. W ten sposób makieta wylądowała w moim warsztacie i leżała upchnięta na półce. Trafiłem na nią dosyć niedawno i postanowiłem coś z niej jednak wycisnąć.
Tak powstała makieta, która roboczo została nazwana przeze mnie "domkiem z niczego", a finalnie wyszedł z niej mały magazyn nawiązujący wykonaniem do terenów z Kołchozu_Telcharowo-Leszczowego.
Wykonanie totalnie po taniości czyli tektura modelarska, wikol z piachem, trochę listewek i parę odlewów dla klimatu:
 
alt
 
alt
 
alt
 
alt
 
alt
 
Wyszedł z tego moim skromnym zdaniem ciekawy, wąski budynek dający potrzebny na stole cover i miejscówkę do hide'owania, opcje strzeleckie dla band strzelających oraz możliwość sensownego wypuszczenia gdzies dalej kładki.
 
Następną makietą, którą skończyłem i dość mocno stuningowałem w porównaniu do jej pierwotnego kształtu jest mniejszy z domków ze wspomnianego dodatku BotS.
Początkowo były to zwykły i dość nijaki kawałek kartonowego budynku. W trakcie prac nad nim, cały czas przychodziły mi do głowy kolejne pomysły i tym samym pojawiały się kolejne detale. Suma summarum wyszła z tego winiarnia lub skład beczek - wedle uznania. Materiały jakie użyłem są dokładnie takie same jak przy wcześniejszej makiecie, może poza odrobiną styropianu, który się tu pojawia.
A o to i efekt końcowy:
 
alt
 
alt
 
alt
 
alt
 
alt
 
alt
 
alt
 
alt
 
Wyszła, według mnie, fajna wizualnie makieta z wieloma opcjami przydatnymi w trakcie gry. Owszem, po skończeniu wyszły dwa drobne mankamenty, jak chociażby motyw, że figurki z mocno zadartymi brońmi słabo się mieszczą na pierwszym piętrze, ale cały czas myślałem o tym, aby makieta nie była za wysoka i dało się ją swobodnie przechowywać w SDQ. Nie jest to też rzecz, której nie da się przeskoczyć drobnym proxem w grze, w momencie dostawiania takiej "zadartej" figurki do okna. 
 
To tyle na dzisiaj. Mam nadzieję, że kolejne wipy zrobione przeze mnie na potrzeby klubowe wam się spodobają i że udowodniłem po raz kolejny, iż da się zrobić coś z czegoś, co początkowo jest mocno niepozorne.
Następne w kolejce są dwie równie stare makiety SDKowe,a później wracam do tuningu domków z "podstawki."

Szukaj

Ogłoszenia

Spotkania klubowe:

 

Wtorki, od godz. 19:00.

Soboty, od godz. 9:00.

Niedziele, od godz. 11:00.

 

(prosimy o upewnienie się, czy zajęcia w danym terminie nie zostały odwołane)

  

Pokazy i nauka gry:

 

[aktualnie brak zaplanowanych]

 

Warsztaty makietowe:

 

[aktualnie brak zaplanowanych]

 

***

Tu się spotykamy:

 

Staromiejski Dom Kultury w Warszawie,

Sala "Klubowa", I. piętro.

 

***

KLUBOWY KALENDARZ!

Pinterest!

Pinterest

DT na Facebooku

Kto online

Naszą witrynę przegląda teraz 17 gości 

Logowanie