Narracyjna kampania Mordheim w SDK (2014 r.) - historia #2

Łódź przekroczyła zrujnowaną bramę rzeczną nocą. Tylko jedna, pomyślał Ragnarr, z czterech którymi wyruszyli na południe. Pierwszą stracili jeszcze na morzu szponów w czasie sztormu, nie miało już znaczenia, czy zniszczyła ją furia Merdemusa, pana sztormów, czy zaginęli przez sztuczki Tchara, Zmieniającego ścieżki. Kolejną mijając port, który południowcy nazywają Mariengburgiem. Thjostolf i jego załoga stanęli do nierównej walki pozwalając reszcie plemienia przepłynąć. Ich duchy ucztują już przy stole przodków. Przy mieście które kapłan nazwał Altdorfem rozdzielili się z Astrid, jej łódź odciągnęła imperialny pościg w górę Talabec, pozwalając reszcie spokojnie pożeglować dalej rzeką Stir. Jeśli bogowie pozwolą, jej załoga porzuci łódź i dotrze do miasta przeklętych lądem.
- „Tam, Twierdza na skale” – Ansgar wskazał ledwo widoczny cień na rzece - „Jeśli włócznie mają sigmaryccy heretycy, trzymają ją pewnie tam.”
Jarl uśmiechnął się lekko, pozostawienie kapłana przy życiu okazało się być dobrym pomysłem. Jak na południowca okazał się całkiem silnym i odważnym człowiekiem, a jego bóg, ten Ulric, nie wydawał się być skamlącym słabeuszem, jak reszta południowych bogów. Większość rodu zdążyła polubić Ansgara, a jego wiedza o imperium była na tyle pomocna, by zasłużył na wyzwolenie z niewoli.
- „Od strony rzeki się tam nie dostaniemy” - stwierdził Hrólf.
- „Na łuskowatą dupę Shornaala” - rzucił Floki - „Taka twierdza i tylko kobiety w niej? Wy południowcy nie macie jaj, że nikt tam jeszcze nie wtargnął?”
Kapłan skrzywił się na dźwięk imienia jednego z bogów chaosu.
- „I co byś zrobił po wtargnięciu tam?” - Hlagerd, żona Ragnarra spojrzała z uśmiechem na szkutnika - „Twój malutki mieczyk nie zaspokoiłby nawet podlotków”
Pozostałe tarczowniczki parsknęły śmiechem. Floki odwrócił się, ale zanim zdążył odpowiedzieć przerwał mu Bjórnolf
- „Tam, między budynkami” - syn Ragnarra wskazał wschodni brzeg rzeki. - „Ogień i głosy, ktoś tam walczy”

Szukaj

Ogłoszenia

Spotkania klubowe:

 

Wtorki, od godz. 19:00.

Soboty, od godz. 9:00.

Niedziele, od godz. 11:00.

 

(prosimy o upewnienie się, czy zajęcia w danym terminie nie zostały odwołane)

  

Pokazy i nauka gry:

 

[aktualnie brak zaplanowanych]

 

Warsztaty makietowe:

 

[aktualnie brak zaplanowanych]

 

***

Tu się spotykamy:

 

Staromiejski Dom Kultury w Warszawie,

Sala "Klubowa", I. piętro.

 

***

KLUBOWY KALENDARZ!

Pinterest!

Pinterest

DT na Facebooku

Kto online

Naszą witrynę przegląda teraz 93 gości 

Logowanie